Måndag: mamma ♥

nu har vi varit hos mamma och ätit tacos,
druckit kaffe, prata och skrattat.
min mamma är helt fantastisk, hon är glad
stöttande, stark och ställer alltid upp.
han har gått igenom mycket och står alltis stadigt på jorden.
om två månader sitter hon och jag på ett flygplan på
väg till andra sidan jorden för en underbar semester!
detta är något hon bjuder mig på, jag är hur tacksam som helst!
vi kom också överens om (eller jag) att vi ska
ta en tur på stan i morgon och få ett par nya skor!
det är behövligt. detta tackar jag mycket för.
nu har vi iaf konstaterat att min mamma är bäst och
skämmer bort mig fruktansvärt mycket även att jag flyttat hemifrån!
jag älskar dig mami / puss fanny




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0