Torsdag: precis kommit hem

då var man hemma efter en trevlig dag.
det första jag fick göra när jag kom till jobbet var att baka
chokladbollar, det åt man jämt förut men nu har jag inte ens tänkt
tanken, det smäller man ju ihop på 2 sekunder och gott
är det med. blev klara runt halv tre då åkte jag ut på
äventyr med hans-åke. vi drog till city gross för att snurra runt
då vi glömde saker hela tiden, vidare runt i stan.
åh, vad jag tycker om hans-åke. han är fantstisk.
nu har jag i princip precis kommit hem, ska vänta in min fina
älskling, sedan tänkte jag att vi skulle åka ut till ikea en sväng.
att gå där inne med den man älskar och bara fantisera om allt
man vill göra/köpa/placera - underbart! en del blir ju
verklighet. är också sugen på en bio ikväll får se vad hjärtat
säger. ska ju faktiskt kila över till papputen senare också.
vi säger så så länge..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0