Baby <3

Pratade med min fina underbara älskling förut.
Nu är det inte lång tid innan jag får ligga i hans armar
och somna in varje natt. Åh, tre långa veckor utan varann är snart över.
Jag vill inte få det att låta illa, jag har haft det kanon bra här
med morsan och är super glad över att jag fick följa med.
Men nu är hem längtar ganska stor.
Nu befinner vi oss i hua hin, klockan är natt, vi ska sova på hotell för sista gången
på ett tag, i morgon när vi vaknar åker vi till ett shopping center.
Klockan 19:00 åker vi sedan mot flyget och lyfter i från Thailand 01:20
om allt går som planerat. Hemma i Sverige på måndag runt 15.
Hoppas min baby kan byta sin tid så han är hemma när jag kommer.
Nu är jag trött efter 10 timmars resa idag.
Puss och Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0