Förlåt!!!

Nu är klockan halv tolv här. Vi har kommit hem från mat och tog
ett lite för långt dopp i poolen. Nu är vi cp trötta. Vi blir hämtade här i morgon
06:30 då mamma har bestämmt att vi skall åka på marknad.
Inga bilder finns i nu läget inne på datorn så jag får nog skjuta på det tills i morgon
annars är jag inte levande i morgon, men kan ju hoppas på att ni får fler bilder då.
I kväll har vi iaf varit i byns fiske restaurang, vi började med att dela på vitlöksbröd
sedan tog jag en räkcoktail, mamma en skajdjursskoppa innan vi fortsatte med fisk i folie och tger räkor, varsitt glas vin samt öl och vatten  160:- svenska kronor för allt. vi är så bortskämda så det inte är sant!

LNUS JAG ÄLSKAR DIG!! SAKNAR DIG SÅ DET GÖR ONT I MIG!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0