Koh Phangan

Nu har vi flytt från ett livat ställe till ett lugnt och skönt.
Dock var det ingen rolig resa hit igår,
Var på half moon party i fredags, vilket resulterade i min kväll.
Haha, Mika och jag stog och körde "ta tag, spänn och smiska"
Mika lyckades trilla ner från scenen och skrapa upp knät.
Hemma runt fyra, vid sex trillar Mika in och vi fick tillbringa vår
andra natt tillsammans, dock fick jag inte lika mycket närhet denna
gången. Haha..
Nu har vi iaf gratis internet i våran bungalow igen, vilket betyder att jag
snabbt och lätt kan kika på datorn lite till och från.
Stranden vi bor på nu har jag bott på för fem år sedan, jag minns lite.
Dock bor vi på ett lite mysigare ställe.
Dock har vi inget tak på toaletten så lite läskigt.
Strömmen dog här i går när vi kom hit, och mörkt blir det ju ganska fort
så det var inte heller så kul, och utan AC inatt har det varit jobbigt att sova.
Nu ska vi snart knalla ner till stranden, jag flagnas utav bara faaan så måste
ju hinna sola på mig lite igen, annars kommer jag ju hem skär som en gris.
Nu är det inte alltför länge kvar här.
Tiden springer på men jag ser inte fram emot hem resan.
Det verkar ju inte som att vi skall åka till bangkok pga allt som händer där
så då kör vi eventuellt på hua hin sista natten, ungefär 9 timmars resa dit.
Sedan en natt där innan vi har den låååånga resan till sverige, dock ska vi flyga
på natten nu så jag hoppas jag kan sova lite iaf. Resan hit sov jag inte en blund :/
Kommer hem runt 15:00 skönt att komma hem på dagen så man hinner styra och
ställa lite. Hoppas bara plutten får byta sin tid på jobbet.

Ha en bra dag. Puss


Hittade massa fylle bilder vi tagit, när gjorde vi det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0