Koh Samui

Så här länge har jag inte varit uppe sedan resan hit.
Nu har vi packat ner det mesta inför avresa mot Koh Samui i morgon.
Nu lämnar vi den öde lilla fiskebyn och beger oss mot lite mer socialt liv.
Taxi kommer och hämtar oss halv tio i morgon för att ta oss mot
piren, sedan bär det ut på sjön för att åka båt.
Mika och Robin är redan på plats så får se om vi hinner träffa dom i morgon
eller om det får vänta tills på Måndag.
Pratade med min fina älskling förut, helt underbart att få höra hans röst
och bara prata på om hur det är!! Vi firar dessutom våran 1 årsdag idag.
Inget vidare häftigt firande, vi får ta det när vi kommer hem.
Jokko förlåt att jag inte ringde dig som jag sa, men blev något vajsing på
nätet, fick inte ens säga hejdå till plutten...
Nu ska jag krypa ner och sova. Hoppas ni har en kanon kväll.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0